Vattenfall vroeg ons of we mee konden helpen bij:

Sleep
1

Een heldere en concrete aanpak t.a.v. communicatie ontwikkelen

2

Verschillende doelgroepen informeren en activeren

3

Orde creëren in de veelheid aan verschillende communicatie

Samen gingen we aan de slag!

1

We namen alle relevante stukken en documenten door

2

We voerden interviews met verschillende betrokkenen

3

We hielden een workshop met het team van Health & Safety voor meer overzicht

4

We ontwierpen samen een
communicatieaanpak

5

We creëerden samen een aantal terugkerende communicatiemiddelen, zoals een nieuwsbrief

6

We ontwierpen en organiseerden samen verschillende campagnes

“De online omgeving wordt heel goed bezocht en er waren gelijk veel aanmeldingen bij aanbieders binnengekomen. Als kers op de taart bereikte het succesverhaal ook de buitenlandse collega’s, waardoor we daar nu ook mee in gesprek zijn voor een ander communicatievraagstuk.”

Cindy van Nieuwenhoff, Inhealth

Vattenfall What's your journey campagne
Uitgelicht

Campagne What's your journey?

Vattenfall wilde al het aanbod van Health & Safety onder de aandacht brengen. Met de zomervakantie voor de deur kozen we voor het campagnethema ‘reizen’. De bestemmingen van deze reis waren de verschillende ondersteuningsmogelijkheden!

Dit uitte zich in:

  • Een overzichtelijke online omgeving met al het H&S aanbod
  • Een offline evenement om persoonlijk kennis te kunnen maken met aanbieders
  • Mix van communicatiemiddelen passend bij de verschillende doelgroepen

“We zagen dat er tijdens en na de campagne meer bezoekers kwamen op de aanbodpagina’s en er waren meer inschrijvingen. Ook op de werkvloer merkte ik dat het wat losbracht: als ik door het kantoor liep hoorde ik medewerkers met elkaar praten over ‘What’s on your mind?’!

Merlyn Esajas, Team Health & Safety Vattenfall

Andere voorbeelden
uit de praktijk

Gabby Nuchelmans

Interessant, dat voorbeeld bij Vattenfall!

Neem contact op met Gabby. Zij vertelt je er graag meer over.