Vacature: Online Specialist

Werk jij het liefst op het snijvlak van ICT en gezondheid en heb je hier ervaring mee? Wil je deze ervaring inzetten om bedrijven op management- en directieniveau te adviseren over hun vraagstukken op het gebied van vitaliteit en duurzame inzetbaarheid? Dan zijn we op zoek naar jou!  

Jouw rol alsOnline Specialist
Als online specialistben je onderdeel van verandertrajecten bij onze opdrachtgevers op het gebied van vitaliteit, gezondheid en inzetbaarheid.Hierbij adviseer jij met name op onlinecommunicatievraagstukken.Je werkt veelalvoor meerdere opdrachtgevers tegelijk, paktzaken snel en zelfstandigop en neemt makkelijk besluiten. Je vraagt door naarde vraag achter de vraag.Zo kom je te wetenhoeen waar de werkelijke uitdagingen en oplossingenvan de opdrachtgeverliggen en creëer je draagvlak 

Je vertaaltjouwadvies door naar een pragmatische uitvoeringzoals een online portaal, scan, App of vitaliteitsprogramma. Het is aan jou om deze oplossingen zo goed mogelijk in te richten en te optimaliseren, waarbij je rekening houdt met de principes van (onbewuste) gedragsverandering. Je bent verantwoordelijk voor de projectvoortgang, -coördinatie en het contractbeheer (denk aan verwerkersovereenkomsten, privacy-statements, e.d.) en betrekt hier de nodige collega’s, stakeholders en leveranciers bij.  

 Naast het bedienenvan klantenzorg je ervoor dat jevanuit jouwvakinhoudelijke positie, netwerk en commerciële vaardigheden eeneigen opdrachtenportefeuille opbouwt.Je hebt oog voorkansen, volgt de laatste ontwikkelingenop het vakgebied en investeert in kennisverbreding en verdieping. Vanuit hier denk en werk je mee in en aan de ontwikkeling van nieuwe (online) producten. 

Wie zijn wij? 
Inhealth is een creatief bureau dat organisaties helpt rondom vitaliteit, gezondheid en inzetbaarheid. We verbinden deze thema’s met de strategische ontwikkeling van organisaties. Onze expertises bestaan uit onderzoek & advies, communicatie & activatie, programmamanagement en opleidingen. Inhealth werkt volgens de principes van holocratie. Dit betekent dat we denken in rollen en verantwoordelijkheden, niet in hiërarchische structuren. Daardoor heeft en voelt iedereen de verantwoordelijkheid voor zijn of haar deel van de organisatie. 

Het werken bij Inhealth is inspirerend, dynamisch, uitdagend en divers.Voorbeelden van klanten zijn KLM, Spaarne Gasthuis, Friesland Campina en de Universiteit van Amsterdam. Neem een kijkje op de website om een beter beeld te krijgen van ons werk.  

 Wie ben jij? 

  • Je hebt HBO/WO-denkniveau en min. 5 jaar ervaring op het gebied van onlinecommunicatie;  
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met vitaliteit, duurzame inzetbaarheid en/of HR; 
  • Je bent bekend met de privacywetgeving en schrijft daarnaast foutloze en begrijpelijke content voor verschillende doelgroepen;  
  • Je bent een ster in programma-/projectmanagement; je bent nauwkeurig en kan goed overzicht bewaken 
  • Je bent pro-actief, service- en resultaatgericht, sociaal en enthousiast; 
  • Je beschikt over een gezonde dosis tact en organisatiesensitiviteit, wordt uitgedaagd door complexe dynamische (klant)omgevingen en opereert daarin makkelijk. 

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie met veel ruimte voor eigen invulling, groei en ontwikkeling;  
  • Een investeringsbudget voor jouw persoonlijke ontwikkeling; 
  • Samenwerken in een enthousiast team met 17 ervaren professionals;  
  • Jaarlijks teamuitje en teamontwikkelingsdagen; 
  • Een platte organisatiestructuur (volgens de principes van holocratie); 
  • Een contract van 32 uur per week met uitstekende arbeidsvoorwaarden;  
  • Tijd en plaats onafhankelijk werken; 
  • Een inspirerend kantoor in Creative Valley te Utrecht (i.v.m. met corona ben je hier gepland welkom); 

Zin om aan de slag te gaan?
Heb je interesse in deze veelzijdige en uitdagende functie? Reageer dan voor 7 november 2020 door je CV incl. foto en motivatie te mailen naar info@inhealth.nl. Heb je vragen over de functie? Bel dan met Sandy van Beuzekom via 06-12 76 67 63 of mail naar sandy@inhealth.nl.