Stef van Dalen

Stef werkt als adviseur communicatie aan verschillende marketing- en communicatieactiviteiten voor opdrachtgevers binnen Inhealth. Daarnaast ondersteunt hij bij adviesopdrachten. Gedurende zijn studies en werkperiode bij onder andere KLM heeft Stef kennis opgedaan over gedragsverandering, (online) communicatie en marketing management.

Door zijn brede achtergrond in sport, gezondheid en management heeft Stef een praktische aanpak ten aanzien van onderwerpen op het gebied van vitaliteit, gezondheid en duurzame inzetbaarheid. Vanuit zijn sociaal wetenschappelijke achtergrond in de richting van marketing en gezondheidsvoorlichting kijkt hij vanuit verschillende invalshoeken naar klantvragen, om impact te kunnen maken op zowel individueel niveau als op organisatieniveau.

Inspiratie van Stef van Dalen

Wat is beter: intensief sporten of één uurtje matig intensieve inspanning?

7 november 2019

Wat is beter: intensief sporten of één uurtje matig intensieve inspanning?

Waarom bezwijken we massaal onder druk?

16 oktober 2019

Waarom bezwijken we massaal onder druk?

Send this to a friend