Maak kennis met onze collega’s Anouk en Cederic

In 2021 gingen Anouk Ville en Cederic Ubachs aan de slag als consultants bij Inhealth. Beiden zijn volop bezig met uiteenlopende klanttrajecten om onder andere de duurzame inzetbaarheid van medewerkers te vergroten en het verzuim terug te dringen. Anouk en Cederic vertellen waarom ze destijds voor Inhealth hebben gekozen.

 

 

Hoe zijn jullie bij Inhealth terecht gekomen?

Anouk: “Bij mij is het balletje gaan rollen door een oud-collega van Inhealth. Ik kende hem via mijn vorige baan als vitaliteitsmanager bij een grote supermarktketen en we hebben altijd contact gehouden. In het voorjaar spraken we elkaar en hadden we het over hoe ons werkveld de afgelopen jaren is veranderd en wat wij nu belangrijk vinden in ons werk. Het gesprek eindigde met de mededeling dat er net een nieuwe vacature online stond. Op dat moment was ik al aan het nadenken over een nieuwe uitdaging en dacht dat het misschien wel iets voor mij zou kunnen zijn. Ik was gewend om voor één vaste organisatie te werken, maar het bedienen van meerdere klanten tegelijk was voor mij echt de drijfveer om me verder te verdiepen in Inhealth. Ik nam contact op en toen zijn we in alle rust samen gaan kijken naar de mogelijkheden.”

Cederic: “Bij mijn vorige werkgever kon ik al wat ervaring opdoen op het gebied van vitaliteit en duurzame inzetbaarheid op de werkvloer. Ik was hier alleen niet dagelijks mee bezig, terwijl ik dit eigenlijk wel wilde. Met dit in mijn achterhoofd ben ik mezelf gaan verdiepen in het vakgebied en heb ik een marktanalyse gemaakt van een aantal organisaties in het werkveld van duurzame inzetbaarheid. Inhealth stak daar voor mij met kop en schouders bovenuit. Vooral de ambitie en visie van Inhealth sprak me erg aan, maar ook het type werkzaamheden en het klantenbestand. Ik heb contact opgenomen en vanuit daar is een mooie match ontstaan.”

 

Wat was jullie eerste indruk van Inhealth?

Anouk: “Ik had direct een positief gevoel bij Inhealth. Mijn eerste gesprek met collega’s was vooral heel leuk en gezellig: een clubje vakidioten met dezelfde passie om werkend Nederland gezonder te maken. De positieve energie was aanwezig en voelbaar. Er werd de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden en we gingen het proces heel rustig in. Hierdoor was het voor mij een hele ontspannen kennismaking, wat ook veel zegt over het team. Daarnaast moest ik ook een casus maken; hierdoor kreeg ik meteen een beter beeld van hoe Inhealth precies te werk gaat.”

Cederic: “Mijn eerste indruk was ook positief. Ik vond het leuk om te zien dat Inhealth zo bezig is met groeien in het vakgebied en intussen ook de focus verlegt naar grotere, impactvolle trajecten. Daarnaast had ik vanaf het eerste moment een fijne klik met het team en voelde het heel vertrouwd. Al in het eerste gesprek werd er vooral aandacht besteed aan de persoonlijke connectie met collega’s en de bedrijfscultuur. Ik voelde direct dat ik vanuit mijn ervaring een steentje bij kon dragen en bij het team zou passen.”

 

Hoe hebben jullie de eerste weken bij Inhealth ervaren?

Cederic: “Ik werd met open armen ontvangen en de overdracht van werkzaamheden verliep heel soepel. De wijze waarop de overdracht plaatsvond heb ik nog niet eerder meegemaakt. Beide collega’s die mij inwerkten, hadden een duidelijk document samengesteld en echt de tijd genomen mij hierin mee te nemen. Het was niet: ‘hier heb je een document’ en succes ermee. Nee, het was: ‘hier heb je een overdrachtsdocument, lees het en daarna gaan we er samen doorheen’. Afhankelijk van mijn behoeftes zijn we daarna nog op specifieke onderdelen ingegaan. Dit werkte voor mij goed en dat zorgde voor een vliegende start.”

Anouk: “Ik sluit me aan bij Cederic. Mijn start was goed georganiseerd en er waren duidelijke overdrachtsdocumenten. Ik bedien meerdere accounts, dus ben door verschillende collega’s ingewerkt. We hebben samen de tijd genomen om volledig in de klanten te duiken en ook langs te gaan bij de klant waar mogelijk. Daarnaast had ik het geluk dat ik direct met mijn collega’s een hele week op ‘workation’ ging; we waren een hele week met elkaar aan het werk in het buitenland. Hierdoor leer je elkaar en Inhealth nog beter kennen, heel fijn!”

 

Wat zijn jullie doelen bij Inhealth voor de komende periode?

Cederic: “Ik wil de komende periode meer kennis tot mij gaan nemen. Ik heb nu nog voornamelijk de procesmatige rol, zoals het proces bewaken en de voortgang monitoren, maar ik wil graag dieper in op de inhoud. Bijvoorbeeld door met de klant na te denken over nieuwe interventies en hoe deze kunnen worden geïmplementeerd. De komende tijd wil ik mij bij kleinere trajecten gaan aansluiten, zodat ik me verder kan ontwikkelen op dit gebied.”

Anouk: “Uiteraard wil ik mezelf ook op de inhoud blijven ontwikkelen en wil ik mijn nieuwe rol als consultant mij eigen maken. Daarnaast stel ik mezelf als doel om met elkaar te blijven doorontwikkelen. Dat we scherp zijn op wat er nodig is in ons werkveld en dat we daarop in blijven spelen. Voor mij is het belangrijk dat we vernieuwend blijven en een stapje voorlopen op de rest, zodat we echt toegevoegde waarde kunnen leveren aan de klant. Wanneer we als bureau blijven ontwikkelen, ontwikkel ik mezelf ook.”


Wil je in contact komen met Anouk en Cederic? Mail dan naar anouk@inhealth.nl of cederic@inheath.nl.

Send this to a friend